coll teixit amb les mans, sense cap agulla!!!

Quan diem que fem coses fetes a mà, la majoria de vegades és que les hem fet amb les mans, però hem fet servir eines, en general, agulles. Doncs bé, aquest coll que us presento és un coll teixit amb les mans, sense agulles ni telers.

Em va caure a les mans una troca de llana Katia Maya, amb uns colors molt bonics, d'un tacte molt suau i molt esponjós! volia fer-ne un coll, de fet, en vaig fer un amb unes agulles de fer mitja de 15mm de diàmetre, però igualment, no era gens com jo me l'havia imaginat... jo volia un coll flonjo i esponjós!

Total, que finalment vaig optar per una tècnica que fa mooolt temps que tinc pendent, teixir amb les mans, i aquí en teniu el resultat!


a mi m'encanta, sobretot la sensació toveta que fa, i que sembla com si t'haguessis embolicat directament el cabdell al voltant del coll! però he fet una altra fotografia perquè vegeu que realment està teixit:


Per si us animeu a fer-ho, aquí teniu un parell de guies de com teixir amb les mans. Una que tenia desada des de fa molt a l'apartat de "coses pendents": 

i una altra molt maca que sembla que està de moda o que últimament ha voltat força per les xarxes socials: 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada