grannies bookcrossing: ja tinc el llibre a punt!

Enguany participaré a l'iniciativa Grannies Bookcrossing, que consisteix en triar un llibre que vulguis alliberar, fer-li una funda de mitja o de ganxet, registrar-lo i alliberar-lo el dia de Sant Jordi al lloc que hagis escollit.

Si no heu començat, no sé si encara sou a temps de fer-ho, però jo ja tinc el meu a punt!



El llibre és "El professor de música" de la Isabel-Clara Simó, i l'alliberaré el dia de Sant Jordi als Jardins de Càndida Pérez, a Barcelona. Aveure qui serà la persona afortunada de trobar-lo, i quantes persones més el llegiran!


actualització 18 de maig de 2014:
No he sabut res més del llibre, però una noia s'ha interessat per com havia fet la funda i li ho he explicat per correu... ja que ho tinc escrit, ho comparteixo amb qui ho vulgui tenir!

Està en castellà perquè és una noia de Madrid la que m'ho ha preguntat, ho enganxo "tal qual":

La verdad es que no tengo el patrón porque la hice "sobre la marcha" pero si quieres te cuento como la hice...

Empecé por el medio, por la parte roja, con este patrón: http://www.liveinternet.ru/users/5066226/post315763587/

la última vuelta del patrón central la hice con el hilo verde para que resaltara "la rosa". 

Luego seguí como si fuese un "granny normal", con otra vuelta del mismo color, dos del verde pistacho, dos del amarillo y una en negro.  

Con esto tenía un cuadrado, que amplié por los dos lados hasta tener un rectángulo, que cosí por los extremos para envolver el libro. La parte de atrás es toda negra y tiene una costura en medio (que no se ve porque está hecha también en negro.

Cerré la parte de abajo con una vuelta de punto bajo y otra con las ondas, si no recuerdo mal: te saltas dos puntos, tejes 5 puntos altos en el mismo punto, te saltas dos puntos más y punto bajo, y vuelves a empezar la serie.

Para la parte de arriba, me limité a "coser" con un cordón aprovechando los propios agujeros del granny y lo até con un lazo.

No sé si me he explicado muy bien, espero que lo entiendas, sino, si algún día la haces puedes preguntarme lo que quieras.

2 comentaris:

  1. Què bé que hi participisss!
    Jo també hi participo, i allibero el meu llibre a uns jardins també, jejej!

    Esperem que qui el reculli en faci profit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! em vaig animar sense saber si tindria prou temps però al final ja ho veus, m'ha sobrat temps i tot!

      A veure qui els recollirà, esperem que algú a qui li agradi el llibre, o com a mínim la funda! quina intriga tot plegat! ;-)

      Elimina